A-pic
Sposoby płatności

          Dla Twojej wygody w naszym sklepie www.la-decor.pl udostępniamy szeroki wachlarz sposobów dokonania płatności. Są to płatności kartami Visa i Mastercard, szybkie przelewy ze wszystkich popularnych banków w Polsce, zwykły przelew bankowy oraz płatność gotówką przy odbiorze zamówienia. Wyboru formy płatności możesz dokonać podczas składania zamówienia.


Przelew bankowy 

Płatności przelewem przyjmujemy na nasze konto w ING Bank Śląski / dla klientów indywidualnych oraz w Idea Bank S.A. / dla klientów biznesowych. Przelewy zwykle są księgowane następnego dnia roboczego po dokonaniu zlecenia.

I. | DLA KLIENTÓW INDYWIDUALNYCH / OSOBY PRYWATNE:

Bank: ©ING Bank Śląski S.A. 
Nr rachunku bankowego: 14 1050 1445 1000 0092 3120 1121 
Kod BIC SWIFT: INGBPLPW


II. | DLA KLIENTÓW BIZNESOWYCH / FIRM:

Konto Firmowe - Bank: ©Idea Bank S.A. 
Nr rachunku bankowego: 48 1950 0001 2006 0080 9073 0002 



DANE DO PRZELEWU:
LA DECOR - ROK-MAR Wojciech Rokowski
34-120 Zagórnik, ul. Skornicka 21
NIP: 551-17-52-867
REGON: 120006018


W tytule przelewu należy podać numer zamówienia - ułatwi nam to jego odpowiednie zaksięgowanie i przyspieszy realizację zamówienia.

 

 

Gotówką przy odbiorze 

Umożliwiamy dokonanie płatności gotówką tylko i wyłącznie przy odbiorze osobistym. Jest to najszybsza dostępna forma płatności, umożliwiająca natychmiastową realizację zamówienia. Jeśli towary dostarczane są kurierem, wybór tej formy płatności nie jest możliwy.
 

Płatność kartą lub szybki przelew online 

Ta forma płatności umożliwia natychmiastowe jej dokonanie tuż po złożeniu zamówienia. Dzięki szybkiemu księgowaniu możemy od razu przystąpić do przygotowania towarów do wysyłki. Możliwa jest płatność kartami Visa i Mastercard oraz przelewami online z wszystkich popularnych banków w Polsce.

Płatność jest obsługiwana przez operatora DotPay Sp. z o.o. z siedzibą ul. Wielicka 72, 30-552 Kraków. Zapewnia on bezpieczeństwo na najwyższym poziomie poprzez mechanizmy poprawiające jakość oraz zapewniające pełną prywatność danych transakcyjnych - szczegóły na https://www.dotpay.pl.

W przypadku wyboru przez Klienta metody płatności w formie przelewu, brak otrzymania płatności na wskazany powyżej rachunek w terminie 3 dni od daty złożenia zamówienia, spowoduje jego anulowanie.

 

♦ PO OTRZYMANIU WPŁATY NA WZKAZANY POWYŻEJ RACHUNEK BANKOWY SKLEPU, ROZPOCZYNAMY PRZYGOTOWYWANIE PAŃSTWA ZAMÓWIENIA DO WYSYŁKI. 

♦ O GOTOWOŚCI INFORMUJEMY PAŃSTWA TELEFONICZNIE LUB E-MAILEM. WTEDY TEŻ UZGADNIAMY DOGODNĄ DATĘ DORĘCZENIA DLA PAŃSTWA PRZESYŁKI.